24 فروردین 1402
148

با توجه به آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس، مسیر و زمان راهپیمایی روز قدس در مراکز شهرستان ها،شهرها و برخی روستاهای استان گلستان اعلام شد.

مسیر و زمان راهپیمایی روز قدس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مسیر راهپیمایی روز قدس در گرگان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه میدان به سمت خیابان حضرت امام(ره)، میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و مصلای وحدت گرگان برگزار می شود.

در گنبدکاووس ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفرصادق(ع)، بندرگز ساعت ۱۱ از مقابل مسجد محمدیه به طرف مسجد جامع و در کردکوی ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد جامع تا مصلی برگزار خواهد شد

همچنین مردم در بندرترکمن ساعت ۱۰ صبح از میدان مختومقلی تا چهارراه شهیدکاسب، گمیشان ساعت ۱۱ از میدان امام علی(ع) به طرف مصلی، آق قلا ساعت ۱۰ صبح از میدان وحدت تا میدان قدس علی آبادکتول ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مسجد محمدیه به طرف مصلی و آزادشهر ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل سپاه به طرف مصلی خاتم الانبیا حرکت می کنند.

مراسم راهپیمایی در رامیان هم از ساعت ۱۱ صبح از میدان امام علی(ع) به طرف مصلی، مینودشت ساعت ۱۰:۳۰ از میدان مرکزی تا مصلی، کلاله ساعت ۱۰ صبح از مسجد جامع تا میدان امام(ره)، گالیکش ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای خیابان گلزار شهدا به طرف مصلی و مراوه تپه ساعت ۱۰:۳۰ از میدان مرکزی به طرف مصلی خواهد بود.

همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرهای قرق، سرخنکلاته، دوزین، شهرفراغی، اینچه برون، کرند، نوده خاندوز، نگین شهر، نوکنده، سیمین شهر، دلند، خانببین، تاتارعلیا ودر روستاهای زینب آباد، توران فارس، فاضل آباد، سنگدوین، مزرعه کتول، قره بلاغ، شیرنگ علیا، انبارالوم، یساقی، داشلی برون،دنگلان، مهترکلاته، میاندره، گلیداغ، صادق آباد و ینقاق برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir